Jucătorii de Pokemon Go își vor banii investiți în joc înapoi

de: Andrada Bonea
01 08. 2016

Jucătorii Pokemon Go își cer banii pentru anumite achiziții in-app, după ce o actualizare a înlăturat abilitatea de a stabili localizarea exactă a unui anumit pokemon.

Niantic a dezactivat sistemul de tracking in-game, creat pentru a arăta jucătorilor la ce distanță se află un anumit monstruleț. Funcția „Nearby” arăta, în mod normal, o listă a pokemonilor din zonă, împreună cu pașii care îți indicau cât de departe se află de jucător, precum și o busolă care indica direcția.

Funcția a fost închisă la scurt timp după lansare, iar utilizatorii se plâng de acest lucru încă de atunci. Acum, Niantic a dezactivat funcția cu totul, provocând extrem de multe nemulțumiri. Nu e clar dacă e o măsură temporară sau dacă e ceva permanent, potrivit Mirror.

În plus, Niantic a blocat o serie de aplicații terțe, menite să ajute utilizatorii să urmărească pokemoni și să îi găsească mai ușor. Printre ele se numără și populara Pokevision, care arată exact unde se află pokemonul și pentru cât timp. Echipa din spatele respectivului program s-a simțit nevoită să lanseze un comunicat pe Twitter pe marginea subiectului, iar veștile nu sunt bune. ,,Hei băieți, ne-am fi dorit să avem ceva vești pentru voi. La acest moment, respectăm dorințele Niantic și Nintendo. Vă vom ține la curent”.

Toate aceste schimbări i-au determinat pe unii dintre jucători să solicite o returnare a banilor investiți în achizițiile in-app, pretinzând că funcționalitatea jocului a fost alterată până în punctul în care achizițiile respective nu mai sunt viabile. După cum probabil știți, jocul e gratuit, dar jucătorii pot folosi PokeCoins pentru a cumpăra PokeBalls, Lures și ouă norocoase.

Unii utilizatori Reddit au spus că au reușit cu succes să își recupereze banii cu ajutorul paginii Apple, Report A Problem. Politica Google legată de achizițiile făcute prin Play Store e ceva mai restrictivă, restituind banii doar pentru elemente cumpărate în ultimele 48 de ore. Oricum, sunt utilizatori care au reușit să își ia banii înapoi și în aceste condiții, apelând la Google support.